luni, 22 august 2011

Inghetata de afine si pepene galben


Saptamana trecuta aproape in fiecare zi am fost in padurea de la km 4 (se afla la 4 km de oras). Copii si-au petrecut toata ziua acolo, inclusiv noaptea. Noi n-am avut acest noroc, trebuia sa ne ducem la lucru, dar credeti-ma, imediat dupa lucru am sosit si noi la cabana. Am petrecut cateva ore cu copii, ne-am plimbat prin padure, am cules afine, ne-am uitat la ratustele din lac, ne-am jucat, dupa care ne-am intors in oras.

Nefiind copii acasa, nici noi, nu prea am facut prajituri in aceste zile, dar inghetata da :-)))). Iata o inghetata rapida si ieftina: inghetata cu gem de pepene galben si inghetata cu afine negre:


Am batut spuma 200ml de frisca lichida (Dorna) si am adaugat 300ml de chefir. Am impartit compozitia in doua, la care am pus fie gem de pepene galben fie afine. Am pus in congelator pentru cateva ore.

A iesit super.

Despre gemul de pepene galben urmeaza sa va scriu in urmatoarele zile.

6 comentarii:

  1. De jó nektek, kimentek az erdőbe s szeditek az áfonyát! Nagyon finom lehet a belőle készült fagyi, hát még a sárgadinnyés! Egyik kedvencem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Szia, Gerdi, igazad van, tenyleg jo, kozel van, a gyerekek nagyon elvezik. Szivesen latunk titeket is!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nagyon finomak ezek a fagyik,mindkettőt készítettem mát itthon én is.Csak hát én sajnos nincs hol szedjek áfonyát,csak a piacon:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aleda, koszonom szepen, tenyleg szerencsesnek mondhatjuk magunkat.

    Bianka, igy igaz, a nyar izei.

    RăspundețiȘtergere