duminică, 22 august 2010

Afine


Numai acum am reusit sa cumpar afine. Am cules si noi, dar le-am mancat pe toate :-)))). Copiilor le place sa le culege si sa le manance direct din padure. Dupa ce le aducem acasa deja nu-i mai trebuie.

Am pus si in congelator cu cateva cutiute, dar am facut si un fel de compot de afine. Am masurat afinele si la fiecare kg de afine am pus 800g de zahar si am lasat sa se dizolve zaharul. Nu prea am avut timp sa amestec, astfel aceasta operatiune a durat 24 de ore. Am pus in borcane si am presarat un pic de salicil in fiecare borcan. Asa toate vitaminele, toti antioxidantii se conserva.

Iarna incercam sa mancam in fiecare zi afine, cu cereale si iaurt, cu paine, cu budinca de gris, cu orez cu lapte sau numai asa, cu lingurita :-)))).


Si in seara cand am facut compotul am facut copiilor iaurt cu afine si cereale. Noi am baut-o:


Am amestecat 800g de chefir cu 1 cana de afine si miere dupa gust. Ne-a ajuns pentru 4 copii si 3 adulti :-)))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu