duminică, 23 mai 2010

La Multi Ani Eszterke !!!!

Luni a fost ziua onomastica a lui Eszterke, dar noi am sarbatorit-o duminica, fiind la noi bunicii. Si-a facut acest tort din martipan si a fost foarte mandra de creatia ei:


Tortul fluture i-am facut-o eu, blat simplu, iar crema este cu piure de castane, ciocolata amaruie, unt si zeama de compot de visine. Decorul este din martipan.




Cremesul este opera mamei, ea a facut atat foile cat si crema. Eu o singura data am facut foi, dar am renuntat, mi-a luat o gramada de timp. Dar mama le face cu placere si au un gust nemaipomenit.

4 comentarii:

  1. La Multi Ani Eszterke! Sa fiti fericiti! Foarte frumos fluturasul!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani frumoaso!!!Tortul este superb!!!!
    Ai postata reteta de la martipan????Ma intereseaza mult!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Goldielocks, Anca, Judy va multumesc mult !!!!

    Judy, eu cumpar martipan din comert. Dar am intr-o carte retete de martipan, ti le scriu. Inca n-am avut curajul sa le incerc :-)))).

    RăspundețiȘtergere