luni, 5 octombrie 2009

Cozonac cu cacao si ciocolata

Am mai scris nu de mult despre cozonacul bunicii. Copii au fost bolnavi si n-am facut nici o prajitura in ultimele 3 saptamani. I-am promis sa le fac cozonac, fiind una dintre preferatele fetitelor :-)))).
Lui Eszterke ii place cozonacul simplu. Am incercat cu stafide, rahat, nuca, mac, dar fara succes, nu i-a placut. De data aceasta am incercat cu cacao si ciocolata amaruie Heidi (eu personal sunt innebunita dupa aceasta ciocolata :-)))), mai ales dupa cea cu sare si ardei iute).
Am luat jumatate din aluat, l-am impartit in 3 si am impletit o "codita".
Cealalata jumatate am intins, am pus 2 linguri de cacao peste, si am razuit 1/3 dintr-o tabla de ciocolata (am vrut sa pun mai mult, dar numai atat am avut).


Dupa 40 de minute am scos din cuptor 2 cozonaci foarte gustosi.


Si am avut succes :-)))). Gheata s-a spart, noul meu cozonac i-a placut lui Eszterke. Sper sa va placa si voua !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu