miercuri, 1 iulie 2009

Ursuletul polar :-))))

In ultima vreme n-am avut timp sa fac prajituri. Copiii deja vroiau sa manance prajitura facuta de mama, dar si pe mine m-a cuprins dorinta de a incerca ceva nou. La inceput am vrut sa fac chec cu visine. Cand sa torn in tava blatul, fetita mea, Eszterke m-a rugat sa fac un ursulet, astfel blatul a ajuns in tava de ursulet. Nici nu m-am gandit sa fac tort. Tortul trebuia decorat sa arate cumva :-)))). Am invelit cu crema de lamaie (2 linguri de zeama de lamaie si 250g de zahar pudra) sa fie un ursulet polar la “polul frigului” (asa se cheama zona aceasta a tarii, iarna e foarte frig). Ochii, nasul, urechile, talpile (nu mi-au reusit foarte bine, dar a fost prima incercare) si cravata le-am facut din martipan cu gust de portocala. N-am mai lucrat cu martipan, acum invat cum se realizeaza figurinele. E foarte usor de modelat si nu in ultimul rand foarte bun la gust.
Intr-un timp record am obtinut astfel un tort de ursulet. Copiilor i-a placut mult, in special partile din martipan :-)))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu