luni, 6 iulie 2009

Prajitura cu zmeura si afine



A venit vara, padurea e plina cu zmeura si afine. Afinele sunt foarte sanatoase, deoarece contin cantitati importante de nutrienti, reprezinta o sursa bogata in vitamina A si C. Copii adora sa cutreiere dupa ele. In gradina avem zmeura din belsug :-)))). Sambata am facut o prajitura de vara, bogata in vitamine si fructe. Am amestecat 4 cesti de faina, 1 praf de copt, 2 cesti de zahar (se poate inlocui si cu miere de albine), 4 oua, 300g de smantana si 1 plic de zahar vanilinat. Am pus totul intr-o tava, si pe jumatate am pus afine, pe cealalta jumatate zmeura (se poate si amestecat, dar fetitei mele nu-i place zmeura coapta, numai cea culeasa de ea direct din gradina :-))))).


Prajitura a iesit nemaipomenit de buna, duminica n-am mai avut ce sa pun in fata musafirilor :-)))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu