miercuri, 3 iunie 2009

Castel cu printesa




Acest tort l-am facut de ziua onomastica a lui Eszterke.

Blatul este din oua, apa, faina si zahar (pentru fiecare oua am pus 1 linura de zahar, de faina si de apa). Blatul l-am taiat in asa fel incat sa formez castelul, bazele turnurilor si scarile.

Copiilor le place crema de iaurt. Astfel am optat pentru aceasta, este foarte gustos si usor de facut:
-25g gelatina alimentara se fierbe in 400g de iaurt cu 8 linguri de zahar. Dupa ce se raceste (aproximativ 1 ora) se amesteca cu 400ml de frisca batuta. Se pot pune si fructe in crema (capsuni, zmeura, ananas, portocale).


Turnurile sunt cornete de inghetata decorate cu frisca si ornamente mozaic. Tot tortul este decorat cu frisca. Pentru ferestre, usi si scari am folosit biscuiti viva.
Copiilor le-a placut mult :-)))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu